Fredagsmys

Det blev inga chips, mamma försökte men de hade ingen dipp, sämst!

Men men, det blev en rätt lyckad kväll ändå. När mamma kom hem så lagade vi mat, fläskfilé, potatis grejs och sparris ;) Och cola såklart, det är ju ändå Fredag. Efter middagen så bakade vi äppelpaj, med äpplen från vårat äppelträd, sjukt god blev den. Och om jag ska vara ärlig så åt mamma en femtedel och jag åt halva...
Vi kollade på idol, sen så tittade vi på P.S I love you. (Y)

Nu har mamma lagt sej och jag tänkte titta på Gossip girl, imorgon ska vi skrapa tapeter, och jag ska plugga.
Jag har med mej dessa böcker hem:
Historia, Matte, Tyska text, tyska glosor och Kemi. Jag tror att det är alla.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback