Fredag

Nu är jag hemma på lunch, idag igen. Lagade mat idag också, det blev samma som igår, gott och snabbt ;)
Lite enformigt kanske dock.

Måste dra tillbaka till skolan när som helst, börjar om en kvart.
Har nyss kollat på Gossip girl, det känns lite som om jag har börjat fastna nu.. hmm, typiskt mej och tv-serier.

Imorse så tänkte mamma tydligen vara sjukt snäll och köpa chips till mej (som jag har velat ha i tre dagar nu) men när hon kom till ICA insåg hon att det fanns fler sorter än hon trodde och att det var större chans att hon skulle ta fel än rätt. Så då fick jag pengar av henne och efter skolan ska jag åka och köpa chips och dipp (Y) TACK MAMMA!

Snart är det fredagsmys...

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback