...bajs.

Idag är jag sjuk. Och nej jag har inte svininfluensan, tror jag. För jag har ju "bara" ont i halsen, så det är nog lugnt, förhoppningsvis.

Jag är i alla fall hemma från skolan då jag knappt kunde prata imorse, och att svälja är ju inte det roligaste just nu. Men är det inte typiskt. Imorgon är sista fotbollsmatchen som jag kan vara med på innan den här säsongen är slut, och nästa säsong blir det kanske ingen fotboll. Och som en blixt från klar himmel blir jag sjuk -.-'

Typiskt mej.

Men jaja, vi får se det från den ljusa sidan. Jag slapp gå till skolan, jag slapp göra tyska läxförhöret (som jag ändå kunde) och jag slapp kunskapskontrollen i kemi (som jag också kan). Och jag fick en dag helt för mej själv framför tv:n (Y) Men jag tror nog att det negativa (att jag är sjuk) väger upp alla de positiva sakerna..

Såhär tillbringar jag alltså min dag, vad har ni gjort idag?

Jag bjussar på en bild på mej, jag ser ju väldigt fräsch ut. Verkligen -.-'
Och jag vet att ni älskar min nalle puh tröja, alla älskar den ;)


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback