Tråkig bussresa

Nu är jag hemma! Jag har faktiskt varit hemma i nästan en timme nu, och det är så lång tid det tog för mej att få upp normal kroppstemperatur igen. Jag har frusit oavbrutet ända sedan klockan 6 imorse och för att det skulle gå över behövdes tydligen en timme framför brasan. ;)

Det funkade betydligt mycket bättre än min bild på en eldstad tidigare idag, haha.

Bussresan hem var minst lika tråkig som den till Östersund, om inte tråkigare. Så jag började knäppa massa kort på allt som jag störde mej på.

Jag lägger in några, men bara typ tre. (Tacka min mobilkamera för den GRYMMA kvalitén)


klockan är 17.30, det ska inte vara såhär mörkt ute nu!!! (och bilden ljuger inte ens lite, möjligtvis att det blev lite för ljust)


Såhär kallt var det i bussen, jag hade jacka och vantar på mej. (och jag frös ändå som en gris) Och sen satt jag också med benen liggandes på sätet bredvid mej så att jag kunde ha min väska på dem som något slags täcke, det funkade sådär..


Den där (jävla) lampan gick inte att stänga av, och det var den enda (jävla) lampan i hela bussen som inte gick att stänga av.. och var tror ni att den var? (rakt ovanför mej) Bra plats val Lina, verkligen -.-'
Tack vare den där (jävla) lampan gick det såklart inte att sova någonting, jag tror att jag lyckades sova i tio minuter totalt på en 3 timmars bussresa..

Det var de tre sakerna som jag irriterade mej mest på.
Att det blir vinter nu vilket betyder att det blir jätte mörkt ute, jätte tidigt. Inget stort plus hos oss mörkrädda..
Att det var så sablarns kallt i bussen, och det blev ju inte bättre av att busschauffören stannade hela tiden och öppnade dörren (jag menar verkligen hela tiden) seriöst, kunde han inte ha hoppat någon hållplats liksom??
Att den där (jävla) lampan inte gick att stänga av.

Nu ska jag koka en STOR kopp, eller heter det mugg? Vad är skillnaden? *kliar mej i huvudet*
Oavsett, nu ska jag koka en STOR kopp/mugg (nu fick jag allt till det) oboy och kolla på One tree hill.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback