Tisdag

Svar på Malins kommentar (alltså, går det att svara direkt på kommentaren på något vis, jag känner mej så oteknisk):

Ja, det är ett analogt mixerbord. 16 kanaler var det, och jag har ingen aning om vad det var för märke ;) Jag vet inte heller så mycket om effekterna som fanns. Jag har ju inte precis stenkoll på sånt här ;) Men det fanns i alla fall A och B någonting och 16 effekter på varje, så det fanns väl 32 effekter då antar jag.. ?


Idag kom jag försent till svenskan på morgonen. Jag måste verkligen skärpa mej nu känner jag, jag kommer ju alltid i tid! (För det mesta) Vi skulle göra gamla nationella prov idag. Uppsatser, och alla som känner mej vet ju vad jag tycker om att skriva, I love it!
Vi fick välja mellan några olika ämnen och jag valde ett ämne som handlade om att vara mörkrädd (tog det enda som jag kunde relatera till). Jag blev klar rätt fort, men jag blev faktiskt riktigt nöjd med den. Dock brukar det oftast betyda att det har gått dåligt för mej.. -.-'

Sen hade vi massa andra lektioner. Det hände inget roligt som jag kommer ihåg så då skriver jag inte om dem.

Nu kom mamma precis hem så hon ska väl laga mat nu antar jag. Efter maten drar jag till Elin och pluggar, vi har ju fortfarande det där grupparbetet om globala uppvärmningen som vi måste göra.. jätte roligt.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback