Tandläkaren nästa

Fy vilken chock jag fick alldeles nyss alltså.
Eftersom att jag fryser så mycket så bäddade jag ner mej själv under täcket i soffan, (det enda som syntes vad mitt ansikte) och lyssnade på musik. Självklart fick man upp värmen och tvärsomnade. ;)
Sen vaknade jag nyss och verkligen flyger upp ur soffan och typ har panik och kutar omkring och undrar vad klockan är, sen kom jag på att jag kanske faktiskt skulle titta vad klockan var.. smart där Lina (I)
Men det är lugnt, bussen går tio över. Jag kommer inte att missa bussen, snacka om inbyggd väckarklocka xD
Efter tandläkaren så ska jag gå och äta, och eftersom att Elin är här hela veckan hos sin mormor så ska hon joina mej då, najs (Y)

Aja, nu ska jag stänga av datorn och börja traska mot bussen, jag tittar ut genom fönstret och bävar. Det ser kallt ut ute...
Haha, lite roligt egentligen, jag skrev ju imorse innan jag åkte hemifrån att jag skulle uppdatera ikväll (för jag visste inte om jag skulle ha någon tillgång till en dator) och hur många gånger har jag uppdaterat sen jag kom hit egentligen?? Typ 3 eller 4 ?

Skojj, jaja men nu blir det antagligen inte några fler uppdateringar förns jag kommer hem runt 8.
Ha det.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback