Sovmorgon imorgon

Ännu en skoldag är förbi, och det enda som jag egentligen kan tänka på är att jag har sovmorgon till halv 12 imorgon! Kan ni förstå det? Inser ni att jag kan sova till halv 11 imorgon? Underbart!

Ikväll tänkte jag fortsätta med mitt rum, jag känner att jag vill bli klar nu. Läsa lite tänkte jag göra också, och sen kolla på The mentalist. Läsa kan jag ju göra hela natten, jag behöver ju inte gå upp förns halv 11 (jag kan bara inte sluta skriva det)

Jag borde kanske ha tagit hem matteboken, men jag orkade verkligen inte. Matte är så sjukt tråkigt, speciellt det här kapitlet, geometri. Jag tycker om algebra, man fattar inget, men det är kul när man väl fattar ;)

Nu ska jag gå och byta från jeans till mjukisbrallor, det är så mycket bekvämare när man inte är i skolan (Y)

See you.


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback