Sorry, igen

Det känns som om jag inte gör annat än ber om ursäkt för att jag glömmer/inte har tid att skriva. Och nu gör ajg det ännu en gång. Nu har jag faktiskt inte haft tid.

Vad ha rjag gjort då?
Jo, nu har vi ju tagit in möblerna på mitt rum igen. Så jag har spenderat ett antal timmar idag och igår med att packa upp flyttlådor med grejer som ska in i lådor/hyllor/upp på väggarna osv. Och det är kaos där inne nu, I'm telling yoo.

Jag mådde inte så bra efter skolan idag heller, jag frös och var jätte trött så jag låg och läste i typ 2 timmar, sen låg jag och halvsov till Fall out boy i en timme också ;)

Nu sitter jag här och borstar tänderna, tänkte lägga mej direkt när jag har skrivit det här faktiskt.

Jag kör dagens dagens i samma för jag orkar inte göra ett till:

Dagens bästa:

Jag hade 120 av 120 på engelskaprovet. Vi hade möte med studievägledarna så nu känner jag mej lite (läs: extremt lite) lugnare.

God natt.


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback