Snart helg

Nu är det rent teoretiskt sett torsdag. Vilket betyder att det snart är helg! (Y) Nice.

Tänkte bara skriva ett kort inlägg innan jag lägger mej under täcket och myser med min bok, som jag btw måste lämna tillbaka nu eftersom lånetiden har gått ut. Men jag har bara 7 kapitel kvar, så de får vänta lite ;)

Bara så ni vet så har jag verkligen fastnat för dagens låt. Det är helt sjukt, jag brukar inte gilla sån musik. Men jag kan verkligen inte sluta lyssna på den. Det är något med texten som jag gillar, speciellt Even if the sky is falling down (som jag har gått och halv sjungit hela dagen, fråga Marren)

Ja, nu tänker jag i alla fall lägga mej och läsa. Vi hörs imorgon/idag, dagen då jag kommer göra bort mej totalt på tyska läxförhöret, can't wait..

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback