Rise and shine superstar

Godmorgon, (för typ 40 minuter sen)

Nu sitter jag och äter frukost (klockan 1) vid datorn, medans jag väntar på att Inglourious Basterds ska ladda ner klart. Dagens ungdom..  *suck*

Vad ska ni göra idag?
Personligen ska jag nog dega ihop helt framför datorn och tv:n, jag kanske spelar lite gitarr och synth sen också.
Om jag orkar så ringer jag till Diana och fixar klipp- och färgtid.

Imorgon ska jag till tandläkaren i Östersund och spänna tandställningen. Och jag ska vara där 13.10 vilket betyder att jag måste ta 05.55 bussen eftersom att bussen som går runt 10 kommer till stan runt 13.20.. Lyckat.
-.-'
Det sämsta med allt det här måste ju vara att 05.55 bussen kommer till stan runt 08.40 och då är absolut ingenting öppet! Eller jo, ica men värt liksom.

Så då måste man försöka fördriva tiden fram tills klockan blir halv tio då allt öppnar. Va le jag blir. Måste tänka på det där med bussarna när vi fixar nästa tid.


Kommentarer
Postat av: Jacqueline, Sofia och Julia

Fin blogg du har :)

2009-10-26 @ 13:43:22
URL: http://moiettu.webblogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback