One tree hill

Gud vad less jag blir, här har man suttit i en hel vecka och väntat på att det ska bli måndag. För vad händer på måndagar? Jo, då sänds nästa avsnitt av one tree hill säsong 7 i USA, vilket betyder att då finns det nya avsnittet på nätet. Jag vet jag vet, det är olagligt att ladda ner..
Visst kan man kolla på serien på svensk tv också. Men då ligger man 5 avsnitt efter.. -.-'
Och vad tror ni händer?
Jag sitter här och är jätte ivrig och ska börja leta efter avsnittet på internet och det är då det slår mej, tidskillnaden.
Visste ni liksom att klockan just nu är 13.35 i New York och Washington.
Vilket betyder att avsnittet inte sänds där förns runt halv 3 inatt...
Värt. Nej, då kollar jag väl på säsong 4 istället då.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback