Mycket skratt

Hej hej, nu sitter jag på mammas jobb och väntar på att hon ska sluta. Så att man kan få åka snålskjuts hem, vadå, orka gå i 20 minuter eller en halvtimme för att komma hem. Då kan jag lika gärna vänta här.

Idag har jag käkat frukost med Anna och My på kondis och sen har vi spenderat dagen ute på Sveg, vi har skrattat jätte mycket och haft riktigt kul.

Vi var i ishallen (och My och Linda roos åkte skridskor)
Jag och Anna var in på skolan och hämtade min kemi-bok, vi kände oss lite obekväma så fort vi mötte en lärare ;)

Och sen var vi på ica också.
;)

Great, jag måste säga att det har varit en välbehövd dag med mycket skratt.
Förhoppningsvis blir kvällen lika rolig, det tror jag nog.

Jag lägger in några flum bilder från kondis och ica sen ;)

Ha det bra. 

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback