Min helg

Det är helg, vilket betyder att jag borde ha tid att skriva. Men det har jag inte.  Dessutom så har jag kramp i min högerhand just nu för jag håller på att lära mej Love story på synth (Y) Det går rätt bra faktistk.

Idag har jag varit ute på Sveg och fortsatt med bildupggiften med Elin och Marren, resten av dagen har jag hållt på med mitt rum. Det enda som är kvar nu är att jag måste köpa tre sånna där, vad hette det nu då?
Alltså hur många gånger har mamma sagt det idag? Jag måste fråga, vänta.

..
Tidsskriftssamlare, så var det ja ;)
Sen måste jag också ställa in mitt nattduksbord som mamma har målat vitt idag, och mitt cd ställ som mamma också har målat vitt idag. Sen är jag nog klar tror jag (Y) Yes, bilder kommer när jag är helt helt helt klar. Jag har inga gardiner nu heller.

Imorgon ska vi till Östersund, Tomas och pappa ska kolla på bil, eftersom att Tomas klarade körkortet nu i veckan. Stort grattis! Och jag och mamma ska in i stan och köpa vinterjacka (till mej) kanske vinter skor till mej om vi hittar några, sånna där tidsskriftssamlare, och en typ kokbok. Sen vet jag inte om mamma ska köpa något mer?

Jag och Elin skulle ju ha pluggat imorgon också, hoppas det inte blir sent i Östersund då.

Nu går jag och sjunger, vi hörs.

Ha det bäst.

Kommentarer
Postat av: Malin Palin

BILDER?! Ska de köpa en bil?

2009-10-11 @ 13:47:39

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback