Medelande till min utväxt: Dra och kom aldrig tillbaka, på ett tag i alla fall

Kom precis hem från frisören.

Jag blev verkligen nöjd! ¨Jag klippte bara topparna så det blev inget drastiskt där men jag färgade håret typp röd-brunt och så färgade jag tillbaka min blonda slinga (Y)
Mamma tyckte att det blev för rött, men det är ju bara för att hon vill att jag ska vara blond som jag är egentligen... (Sorry kära mor men det kan du glömma)
Pappa tyckte dock att det blev bra. (Tur)

Fast mamma tyckte ju att det blev bra, men hon tyckte att det blev lite för rött.

Jag tycker att det blev JÄTTEBRA och det är det som räknas, vad tycker ni?
Inte för att jag egentligen bryr mej ;) Oj, det där lät kaxigt, klart jag bryr mej det var inte så jag menade. Jag menade att det egentligen inte spelar någon roll vad alla andra tycker, det är min åsikt som räknas just nu.
Mitt hår, min åsikt!
Ditt hår, din åsikt!  osv.
Men såklart är det ju kul att veta vad ni tycker?


före


efter
Dock ljuger bilden lite angående färgen. Men det ser ut typ sådär ;)



Tänkte att jag skulle visa min slinga också ;)

Så, vad tycker ni då? Hiss eller diss?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det blev super :)<3

2009-10-28 @ 17:48:55
URL: http://rebeccaarehn.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback