LOV!!!

Nu är det över, inga fler läxor, inga fler prov. På en vecka!

Underbart! Och ikväll är det idol också, rock tema tror jag att det skulle vara. Hoppas att det går bra för de som jag gillar (Erik, Mariette) (Y)

Idag på skolan så hade vi författarbesök. Det var en kille som heter Niklas Krog som var här och höll föreläsning om hur det är att vara författare och hur han jobbar och sånt. Personligen så tyckte jag att det var jätte intressant eftersom att jag faktiskt vill bli författare ;)

Nu tänkte jag faktiskt skriva lite, jag har haft idé torka hur länge som helst, jag har försökt men verkligen inte haft någonting att skriva om. Men på vägen hem idag så fick jag en idé som en blixt från klarblå himmel brukar man säga va?

Så nu ska jag skriva, vi hörs sen.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback