Inte ens ett år, sen är det över

Det är deprimerande, det måste jag faktiskt få säga. Jag vet att vi ska vara positiva och lägga ner hela våra själar i det här nu. Men att det är sorgligt och deprimerande att Crash kommer att splittras om mindre än ett år, det kan ingen som är med i Crash säga något om.

Här kommer bilderna som jag lovade (dock är alla bilder från skogers):

  
   
  

 

Tyvärr blev det inga bilder på Linda (som var tvungen att åka hem och byta om) och Becca (eftersom det var hennes kamera och hon hann radera alla bilder hon var med på innan hon skickade dem till mej) Fy på dej Becca!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Man får radera bilderna på sig själv om man ser ut som en missbildad häst på dem :)

2009-10-17 @ 22:05:51
URL: http://rebeccaarehn.blogg.se/
Postat av: Lisa

Varför kan inte alla stanna kvar i sveg med mig och johanna (A)

så himla tråkigt att det inte är så länge kvar :(

men tänker satsa allt i år och kommer minnas det länge :)

2009-10-18 @ 16:28:24
URL: http://fliziz.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback