Fredag och massa garv

Idag var det skola, lika tråkigt som vanligt så det skiter vi totalt i nu ;)

Efter skolan drog jag, Maja, My, Simone, Johanna, Becca, Lisa och Linda på knuten och svullade.. Sen gick vi på dollar och köpte godis, och sen gick vi hem till mej och repade inför imorgon i mitt garage. Vi ska spela på någon kvinnomässa imorgon. Vi repade fram till 8. Då blev det idol. Och mer svull. Mycket skratt och massa konstiga uttryck fick vi till också.. Maja skulle kanske skriva dem på sin blogg så ni kan ju kolla in där, om hon orkade ;)

Här kommer lite bilder. Ni får ursäkta kvaliten, men det är väl inte världens bästa ljus i mitt garage, dessutom så är min mobil kamera kanske inte den bästa ;)






Godis är gott ;)

Maja is going crazy over the ostbricka som mamma gjorde till oss. TACK <3




Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback