Fredag - helg

Äntligen! Shit vad jag har längtat till helgen nu, jag vet inte ens varför, antagligen för att det är så mycket med skolan nu.

Idag har i alla fall varit en bra dag. En rolig dag.

Matte, vi räknade noll matte. ;) Vi hade en genomgång på något som i storts sett alla redan kunde (som vanligt alltså) och sen så skulle vi läsa i 20 minuter (något läsprojekt som skolan har startat, alla ska läsa 20 minuter om dagen på olika lektioner) Sen slutade vi.
Engelska prov, det gick oväntat bra och jag känner mej nästan lite patetisk för att jag hade panik över det igår. Seriöst, jag har redan fått veta att jag hade alla rätt... *skäms*

Tyska, i en halvtimme eftersom att jag och Becca var tvungen att gå och äta sen (vi hann inte med läxförhöret)

Vi mötte upp Lisa, Linda, Johanna, Maja, Simone och My vid skåpen och sen gick vi och åt. Tacos (Y)

Efter lunchen så skulle vi 8 ner till storön och spela 2 låtar på något möte. Det blev lite kaos i en av låtarna då vi spelade lite fel, tydligen hördes det inte. Men det var sjukt kul. Vi blev dessutom fotograferade och intervjuade till tidningen, håll utkik efter oss där!
Under spelningen missade vi dessutom no:n, och läxförhöret, som jag ändå kommer att få göra men det var skönt att allt inte blev på samma dag nu.

Direkt från storön till so:n, som inte var jobbig alls. Vi satt mest där och skrev svar på frågor om mellankrigs tiden.

Sen var det gympa och jag var inte med. Fortfarande panik över det där med betyget men jag ska inte tänka på det nu i helgen.

Oj, nu ropar mamma att det är mat från köket. Skriver mer sen.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback