Det här är ju helt sjukt

Seriöst! Jag tror aldrig att jag har varit såhär stressad förut. Jag har hur mycket som helst att göra.

Först och främst så har jag och Elin pluggat kemi HELA kvällen, vi gick hem till henne direkt efter skolan och sen åt jag där bara för att ge oss mer tid. Nu ska jag snart renskriva allting på datorn, måste vara klar med det tills imorgon! Imorgon har vi sista kemi lektionen innan vi ska vara klara, så imorgon blir det inte att slappa inte!

Sen måste jag göra min svenska uppgift, varför gjorde jag inte den i helgen!? Eller förra veckan??
Jag ska i alla fall intervjua någon om deras arbetsliv och sen ska jag skriva värsta grejset på det. Och jag har inte ens börjat tänka på den än! och den är tills på senast torsdag!

Sen har jag det där MEGA STORA so provet på torsdag också, det ska jag och Elin plugga på imorgon kväll, och sen på onsdag kväll. På onsdag kanske det inte blir så länge eftersom att jag dessutom har utvecklingssamtal då.. kunde de inte valt en bättre vecka liksom. -.-'

Matte provet på fredag kommer skita sej totalt, jag har precis gjort diagnosen, vilket betyder att jag har hela röda kvar.! Jag funderar på att ha matte på elevens val på torsdag istället för musik, jag lär ju inte ha något val.

Jag har tyska läxa tills på fredag, tills på torsdag med, men jag tror att jag hann göra den på lektionen.
Jag skulle ha börjat med träningsdagboken förra veckan, men jag (smart som man är) sköt på det till den här veckan, lyckat, så nu måste jag börja träna också, (som om jag har tid med det liksom)

Vi har bild på torsdag och då ska vi bli klar med fotograferingen, jag har ingen aning om hur vi ligger till. Förhoppningsvis så är det lugnt.

Jag måste dessutom fixa praoplats den här veckan! Jag vill inte praoa!!!

Sen måste jag boka bussbiljetterna till stockholm, fixa klipptid och tvätta.

Jag tror att det är allt, men jag har säkert glömt något eftersom att jag knappt kan tänka klart just nu. Och det lär ju säkert dyka upp något mer skojj som jag måste göra under veckan. Jag pallar inte.

Och sen så står det i tidningarna att dagens ungdom är alldeles för stressade och bla bla bla. Undra varför liksom??

Förvänta er inte speciellt många inlägg under den här veckan, jag har ju bara lite smått panik.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback