Dagens dagens

Dagens händelser:

Det gick bättre än jag trodde att det skulle göra på matte provet.
Jag har hittat min skriv inspiration igen, har en känsla av att det kan ha med att Niklas Krog var på skolan och pratade om att vara författare. (stort tack till honom i så fall för jag har inte kunnat skriva på säkert ett halvår)
Jag har fått LOV!


Tummen upp för att allt som hände idag som var värt att nämnas är bra saker! Och min tumme ser allmänt moppad ut men det bjuder vi på, och jag har håret uppsatt, jag är inte flintis ;)
Btw, nu ser ni ju vilken hårfärg jag har egentligen. Det är ju bara att jämföra min "snygga" utväxt som syns på bilden med bilderna i headern.. ingen skillnad alls. yeah right

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback