Tjoho

Det känns som om jag utnyttjar mammas dator ;) Den måste verkligen känna sej oälskad..

Hmm, aja. Snart ska jag pallra mej hemåt i alla fall. Tänkte bara skriva något kort här för jag får lite skuldkänslor av att jag inte skriver så ofta nu mera. P.g.a min internet situation, men visst skrev jag att pappa har fixat det och att internet kommer att börja funka igen någon gång under veckan??

Jag tror att jag gjorde det i alla fall..

Idag fick vi tillbaka våra matteprov, och jag blir så irriterad ibland alltså. Jag hade två fel, två slarvfel, tänk om jag bara hade tagit mej tiden att vara lite mer nogrann så hade jag haft ALLA RÄTT!!!
Livet är hårt ;) Men jag hade ju mvg i alla fall så det är lugnt.
(Inte för att skryta eller så)

Bokade nyss bussbiljetterna till Stockholm också, så nu är det klart. Nu är det bara att hoppas att Maria kommer ihåg att biljetterna till New moon släpps imorgon och att jag kommer upp så att jag inte missar bussen som går 08.15, fast om typ 16 dagar ;)

Jag tror att jag ska påminna Maria senare ikväll så att hon inte glömmer det, ungefär som hon har påminnt mej att boka biljetterna till bussen hur länge som helst xD haha, (observera att jag varierar mej lite med smileysen där)  - alla mina kompisar klagar på att jag alltid gör sånna här ;) -

Nu ska jag säga hej då till mamma, sen går jag nog hem.

Ha en bra dag (känns som att jag skriver det väldigt ofta nu mer)

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback