Så dumpar du honom

Under praoveckan har jag och Anna kommit fram till hur man dumpar en kille. Tänkte vara snäll mot er stackare som sitter hemma och undrar vad ni ska ta er till och skriva ner det här.
Plan A
- Dissa honom totalt, skyll på att du måste plugga tills han vid den typ 57 ursäkten själv inser att det är slut.
Plan B
- Säg det till honom personligen. Gör slut helt enkelt.
Plan C
- Härda ut till skolavslutningen och flytta sen och "glöm" att höra av dej.
Plan D
- Säg att du har gått och blivit homosexuell. Skaffa sen en kompis som du kan låtsas vara tillsammans med. När ryktet börjar gå får du härda ut till skolavslutningen och sen flytta.
Plan E
- Säg att du helt enkelt har en annan.
Plan F
- Precisera dej och säg att du har fått ihop det med han på knuten.

Funkar inte någon av tipsen ovan så kan vi säkert komma på något nytt smart ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Han på knuten är min! Min, hör du det MIN!!!!!!!

HAHAHAHAHAHAHAHAAAAAA!!!

2009-11-13 @ 23:45:22
URL: http://elinanna.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback