Och så har man överlevt ännu en vecka

Hej hej,
den där grejen som telia skulle skicka har kommit.. men vårat internet kommer ändå inte börja fungera förns den första tror jag att det var. Okej, vem försöker jag lura? Det var den första, jag har stenkoll, jag räknar dagarna... *skäms*

Idag hade jag tyska prov, det gick bättre än jag trodde att det skulle göra men det gick antagligen inte speciellt bra. Man vet ju aldrig när det gäller mej och tyska, ibland har jag faktiskt mina stunder.

Igår var i alla fall en hemsk kväll, jag hade panik över tyskaprovet, och jag var så sjukt stressad, hade ångest, och små depprisioner i omgångar. Och i onsdags på biologi provet var sånt med, och det var inte bra saker för det var psykiska störningar.
Så, viktigt medelande till alla lärare:
Sluta lägga alla prov före loven, vi får alla prov samtidigt och sen inga prov alls emellan! DÅLIG IDÉ. Ni ger oss elever psykiska störningar... -.-'


Det var faktiskt lite roligt dock igår när Marren skickade sms till mej runt 21 om tyska provet.
Marren: Ska vi kunna hela 26 osv? <3
Jag: Ingen aning. Jag har gett upp tyskan för länge sen. Nu kollar jag på Sagan om de två tornen, dricker cola och äter kinasnacks ;) <3
Marren: Haha, pucko, haha :P <3
Jag: Haha. Tro mej. Om det är något som är lugnande när man har panik över alla prov så är det Sagan om ringen, cola och choklad. ;) Igår strök mina maltesers med. Jag tror inte att vårat provschema är hälsosamt för min vikt ;) <3
Marren: Haha, okej :) Haha, vad tror du att jag köpte en extre chokladboll för? :P <3

Ni kanske inte hängde med, men kul var det ;)
Nu ska jag hjälpa mamma att skylta fönster


Jag kände att jag behövde titta på någon snygging nu. Ni får tycka vad ni vill, men jag tycker att han är snygg ;)

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback