Några citat

Med svarta fingertoppar och ett avslappnat psyke tänkte jag nog ta och pallra mej hem nu tror jag. Jag skulle säkert kunna sitta här ett antal timmar till.. men jag orkar faktiskt inte.
Jag har gjort det som jag har kännt att jag behöver göra i flera dagar nu, läst bloggar (inte alla dock), svarat på mail, gjort lite annat. Men inte sett på de två avsnitten av One Tree Hill säsong 7 som jag inte har sett...

Surfat runt på nätet och nu känns det som om jag kanske överlever några dagar till (shit, man börjar ju misstänka att familjen har rätt angående mitt datorbehov)

Tänkte avsluta med mina tre favoritcitat just nu. (och de får väl bli dagens dagens, eller dagens dagens fram tills jag får internet hemma igen)

"Life is what happens while you're busy making other plans"
- John Lennon

"For every man there is a purpose which he sets up for his life and which he pursues. Let yours be the doing of all good deeds"
- Koranen
(nej jag har inte gått och blivit religiös)

"Love is blind"
- William Shakespeare

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback