Massor med skratt

På biologin var man ju sjukt smart.

Marren kastar ett sudd på mej, och det första jag tänker i ren panik är "Aliens anfaller!"
Kul att man är realistisk ;)

Måste säga att jag älskar min klass just nu, engelskan idag var så sjukt rolig. Våran lärare var i ett annat klassrum och vaktade några som gjorde prov så vi var ensamma i klassrummet. Och det som vi skulle göra var allmänt slappt. Så då spenderade vi hela lektionen med att prata om skolavslutningen i nian.

"Så super vi ner Lina, och sen kommer det att sluta med att hon badar naken i Ljusnan"
Nej, riktigt så roligt tror jag inte att vi ska ha.

Och Ola lägger till:
"Jag kan ta med saft"
Han skämtade btw xD

Nej, nu ska jag och mitt glada humör gå hem.

Ha det bra.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback