lite skit har väl ingen dött av

hej hej,
nu sitter jag här och skitar ner fingrarna igen... pappa skulle byta batteri i bilen och då hänger man ju på.

Dock blir det inte så länge för det skulle inte ta så länge att byta batteri, sen ska vi på ica och pappa ska hämta ut ett paket som han skickade till sej själv (fråga inte)
Jag tänkte försöka inhandla dubbelhäftande tejp om det finns, för jag har börjat fixa med lite texter som jag ska sätta upp på kanten av min bokhylla. Ni som har varit på mitt rum har säkert sett att jag hade texter där förut, men nu ska jag byta ut texterna. Och jag insåg att häftmassa inte funkade så bra.. :(

Nu vill jag inte att ni ska tro att jag är i desperat behov av ett internet och att det är därför jag följde,vilket är en liten del till att jag följde med hit. Men egentligen så skulle jag hjälpa pappa med att fixa några grejer på deras hemsida som ni förövrigt kan titta in på vet jag ;)


Btw så fick pappa tag på telia på eftermiddagen. Och jag börjar bli irriterad nu.
Jag skrev ju att de sa att det skulle ta tre till fyra dagar eller hur? Och att det är typ 7 dagar sen nu.
Men idag så sa de att de nya grejerna skulle komma på måndag eller tisdag och att det sen skulle ta några dagar innan det började fungera igen.. jag börjar misstänka att det kommer funka lagom till jul -.-'


Nej, nu ska jag utnyttja den lilla tiden som jag har vid en dator och surfa runt på nätet.
Ha det bra.

Kommentarer
Postat av: Marlene

Hej lilla kommentator ;) Alltså, jag börjar bli trött på den dåliga uppdateringen nu -.- Ni (åke/telia) får ta och fixa det här nu, punkt slut.

Btw, kul att du kommenterar så mycket, thih :)

2009-11-12 @ 22:12:04
URL: http://marlenebusk.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback