Lite bilder

La precis in massa bilder från telefonen till datorn. Tänkte lägga in några här så ni får se lite vad jag har gjort medans jag inte haft något internet.. dock är de flesta från idag tror jag ;)


Marren är fult koncentrerad under matte lektionen (egentligen höll hon på att rita upp en spelplan)


Såhär fokuserad var jag ;)


Jag och mamma köpte en chokladask, sen skulle vi dela. Det blev ju väldigt jämnt... -.-' Den till vänster är min btw.Dock fick jag alla goda så det är lugnt ;)


Anna och Becca innan so:n idag


Marren idag innan so:n


Måste faktiskt säga att jag blev riktigt nöjd med min framsida till inlämningsarbetet ;)


Såhär ser det ut i Sveg idag... inga kommentarer.


Skulle hjälpa mamma att räkna julkulorna som hon hade i skyltfönstret. Såhär slutade det, fast det blev en rätt snygg bild (Y)


Sen hittade jag en stor som var rolig att knäppa ego bilder i ;)


Nej, nu orkar jag inte lägga in fler bilder. Det här inlägget tog en timme och jag hatar att blogg.se är så segt på kvällarna!

Nu ska jag kolla på one tree hill, jag ligger ju efter ;)


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback