Internet, tillfälligt

Hej hej, i helgen kan det tänkas att jag uppdaterar lite oftare (Y)
Tomas är hemma, och han behövde internet i helgen för han ska plugga. Så vad gjorde han då?? Jo han tog med sej Idas dator hem och hennes trådlösa internet.
Lina likes!

Så Marren, du som tyckte att det var tråkigt att jag har varit dålig på att uppdatera nu under en tid, (förhoppningsvis så var det någon mer som tyckte det xD) Nu i helgen får du hänga med istället då, förhoppningsvis så kommer jag att ha tillgång till den här datorn rätt mycket. Dock ska ju Tomas plugga också.
Ikväll är det idol kväll, såklart.
Tove och Mariette var helt klart bäst ikväll.. Eddie och Reza borde hänga löst, om det blir så spelar det mej ingen som helst roll vem som åker ut ;)

Antar att man borde vara allmänt trevlig och skriva att Bagge ska krya på sej och hoppas att han inte dör i svininfluensan ;)
Ha en bra kväll gott folk, det ska jag..

Kommentarer
Postat av: Marlene

Yaaay!

2009-11-13 @ 23:36:34
URL: http://marlenebusk.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback