Fem dagar kvar..

Hej hej gott folk.
Om fem dagar kommer mitt internet antagligen att börja fungera normalt igen (Y) Tummen upp för det.

Idag har varit en ganska rolig dag på skolan, först hade vi hemkunskap, vi skulle göra fiskburgare men det slutade med att jag och Marren hade gjort panerad fisk med potatisklyftor och bakat grova tekakor, fiskburgare var det ja ;)
Vi gick en halvtimme på över tid så våran lärare hann inte äta någon lunch eftersom att när vi slutade var det 10 minuter kvar tills biologin började (och vi har honom i det) Sorry, Magnus.

Sen hade vi biologi prov, det gick nog ganska bra, förhoppningsvis. Kul att jag fick veta att vi skulle ha det igår så jag pluggade biologi i två och en halv timme i streck igår. Det var inte roligt. Och sen var jag så trött så jag bestämde mej för att titta på en film. Sagan om ringen blev det, dock orkade jag inte se hela och stängde av, ni som känner mej vet att det är illa när JAG inte ORKAR se på Sagan om ringen..
Aja, sen hade vi slöjd. Jag fick in världens "flo" hur fort som helst, dock skulle vi på lucia träning en halvtimme efter att vi hade börjat. Det var helt okej, inte speciellt roligt men inte speciellt tråkigt heller.
Sen hade vi matte, jag och marren satt i ett grupprum och spelade något aktie spel hela lektionen, ska jag vara ärlig så dissade vi spelet efter halva lektionen och spelade yatzy istället ;)

Efter skolan hade vi spelning och det var faktiskt riktigt roligt.! Vi kommer att äga på Grand Prix i Maj, eller så kommer vi att floppa totalt ;) Förhoppningsvis så blir det den första. xD

Nu ska jag utnyttja mammas internet så mycket jag bara kan innan mamma och jag ska gå på knuten och äta och sen ska vi spendera kvällen här med att skylta hennes skyltfönster.. kul.

Jag har spenderat tio minuter krypandes på golvet, för att försöka få datorn att förstå att jag satte i min usb-adapter till minneskortet. Men men, så kul skulle vi tydligen inte ha. Så nu får ni överleva utan bilder ;)

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback