Fan vad smart man kan vara

Jag kom på att man kan se tv:n från dataplatsen.
Jag borde ju vinna ett nobelpris i typ.. öhm, smarthet??

Ikväll är jag ensam hemma hela natten, så jag tänkte att jag skulle försöka ta igen mitt dåliga bloggande lite. Blogga så mycket jag kan under så kort tid som möjligt typ ;)

Det enda jag egentligen kände att jag ville säga med det här inlägget var hur extremt smart jag är och att jag hittills är nöjd med svenska folket,
Reza hänger löst, nu står det mellan Eddie och Mariette.
Förstör inte min underbara kväll nu.
Fredag, idol, ensam hemma, INTERNET! (Kan det bli mycket bättre??)
Hoppas att reklamen är slut snart, är det bara jag som hatar reklam eller?

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback