En kväll på däckab

Hej hej,
nu sitter jag på pappas jobb. Kommer säkert att bli svart om fingrarna innan den här kvällen är slut (med tanke på att det är en verkstad och tangentbordet är lite oljigt)
Men det är HELT KLART värt det.
Nu ska jag ta igen mej lite känner jag.

Jag ligger långt efter i mitt bloggläsande. Otroligt långt.
Jag ligger efter i att svara på mina mejl från kompisarna i Stockholm och jag har ju inte precis varit bra på att uppdatera på sistone :(

Och tror ni inte att pappa inte hann ringa telia idag! Hoppas han hinner det imorgon...

Nu ska jag börja läsa bloggar.
Börjar med Kenza, sen blir det Foki och Egoina och sen ska jag läsa alla kompisars bloggar.

Har lite annat som jag ska göra på datorn också innan jag ska hem, jag uppdaterar antagligen någon mer gång medans jag sitter här.

Btw om ni undrar så har jag inte brutit mej in på däckab ;) Pappa ska laga våran bil som håller på att gå sönder så då joinade jag honom. Vadå utnyttja däckabs internet xD

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback