Birsta

Idag har jag, mamma och pappa varit i Sundsvall - Birsta och shoppat. Frågar du mej så var det en rolig dag, men mamma har nog aldrig varit så mycket för att shoppa och pappa var nog mest med för att mamma skulle slippa köra ;)

Jag tänkte inte skriva så mycket för jag borde gå och lägga mej eftersom det är skola imorgon, dock tänkte jag bara nämna att ni inte behöver hoppas på att få se något av köpen innan skolavslutningen, och nästan inga före min greklands resa, alltså är det bara Elin som får se dom då ;) För jag lovade mamma att jag inte skulle hålla på och slita ut dom innan, och jag håller vad jag lovar ;)

Här kommer bilder på det jag har köpt (eller, rent tekniskt sett som mamma och pappa har köpt) (ursäkta att allt ser så stort ut för jag suger på sånt där med vinkel xD)



de är snyggare på


























Nu ska jag stretcha för mina vader håller på att döda mej, sen ska jag sova,
cee you ;)

Kommentarer
Postat av: Malin Palin

Snygga jävla rutiga skor! Vad är de för storlek? Kan jag sno dem?

2009-05-25 @ 14:46:22
Postat av: Merna

Gillar; Give me peace tröjan, vart är dne köpt? & hur mycket kostade den :d?

2009-05-26 @ 21:19:08
URL: http://mernakryo.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback