Uttråkad, rastlös, patetisk

Nu är det söndag, jag vill verkligen läsa tvåan, men jag tror inte att jag borde "slösa" pengar på böcker, jaja. jag överlever säkert. Dock kommer jag säkert inte kunna motstå att köpa den ändå... -.-'

Vasaloppet, var det egentligen någon som satt och tittade från att de började tills de gick i mål?
Inte jag iallafall,

nu ringer det, hang on.
....

Det var Elin, hon, jag och pappa åker till min stuga imorgon, och då blir det, jag, Elin och slalombacken i tre dagar, kan inte ens beskriva hur mycket jag har saknat det.

Så ni får ursäkta om jag inte skriver något förns på onsdag kväll/torsdag morgon, eftersom jag som sagt inte kommer att vara hemma.

Idag har jag varit allmänt uttråkad, hade inget att göra eftersom jag läste ut min bok igår, så det slutade med att jag läste mina favorit kapitel en gång till, kapitel 13, och 14 alltså, jag läste dem dessutom två gånger, sen kände jag mej allmänt patetisk, och började kolla på tv istället, men det var inget kul och sen kommer jag inte ihåg vad jag har gjort, hade ju kunnat göra något vettigt men det verkade inte som om jag personligen fattade det.

Aja, nu ska jag titta på film tror jag, sen blir det Beck klockan 9, dock har jag redan sett den men ändå,. och sen så kanske jag ska packa inför imorgon, har ni tur så bjussar vi på någon snygg bild från backen när jag kommer hem ;)

Haha

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback