two down, three to go

Tisdag, nu är det bara onsdag, torsdag och fredag kvar till helgen och jag är dessutom ledig imorgon, jag ska till tandläkaren och spänna tandställningen, har jag skrivit det här egentligen? Att jag har tandställning, aja, jag har det iallafall. Så då är det egentligen bara torsdag och fredag som gills ;) typ xD

Vi hade matte prov imorse, det gick nog helt okej, jag hoppas bara på att jag hade mvg, för jag börjar bli orolig att jag kommer sänka mitt betyg i matte till sommarlovet .. !!!!

Annars har vi väl inte gjort så mycket mer anmärkningsvärt på skolan,
vi hade, biologi, gympa, svenska och spelning.
That's about it.

Nu ska jag gå och äta middag, sen får vi se vad jag hittar på ikväll.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback