sunshine

Idag är det lördag. Och vädret ute är helt perfekt för att vara mars! Soligt, blå himmel, ca 4 plus, och fortfarande snö.

Jag har inte haft nåogt speciellt för mej egentligen så jag var ute och gick i ungefär två timmar bara för att det var så fint väder och det känns verkligen som om våren inte är så extremt långt borta nu faktiskt. Det har börjat töa och solen skiner!

Och idag är första dagen i år som jag har varit ute i mer än en halvtimme utan jacka utan att frysa ihjäl.

Det är så skönt ute nu!


Sen när jag kom hem så försökte jag skramla ihop lite pengar, lyckades uselt, men då fick jag 60 kr av mamma.
Så jag gick glatt ut igen och gick till dollarstore, där köpte jag naturgodis och cola.
Perfekt inför melodifestivalen ikväll (Y)
Tack tack mamma!

Bara för att det är fint väder och det börjar kännas ytterst lite som vår så är jag på världens bästa humör, allmänt pepp och glad.

Härligt.!

Mamma och pappa åker till Hudiksval (stavas det så egentligen?) klockan 5. Dom ska på dans. Så det blir bara jag och mitt glada humör ikväll, härligt härligt!


Nu ska jag gå och spela gitarr.

Vet inte om jag skriver mer ikväll, vi får se


bjussar på en bild där det syns hur fint det är idag, dock syns inte solen men ni fattar grejen

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback