Stan

Igår var jag till Östersund och spände tandställningen, nu har jag JÄTTE ont i munnen.
Jag köpte ingenting i stan men jag såg världens snyggaste solglasögon, ångrar lite att jag inte köpte dom, men samtidigt så skulle alla ha tyckt att dom var fula och det spelar väl ingen roll men segt att få höra det hela tiden om man använder dom, så jag köpte dom som sagt inte.

Sen på kvällen var vi på pc:s vårkonsert (Tomas går där), det var någon norsk skola med också, och dom var riktigt riktigt riktigt bra!
Det vad Rock och Barock tema, och om jag får säga som jag tycker så var den här den bästa vårkonserten av alla 5 jag har varit på! Kan ju ha varit för att de var 150 elever i kören nu, fast de har varit grymma alla andra år också!!

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback