Soffpotatis

Insåg precis hur usel jag har varit på att uppdatera idag,
så nu kommer det ett lagom långt inlägg.

Jag har nästan inte suttit någonting vid datorn idag faktiskt, lite små stolt. Jag satt lite imorse och laddade ner Twilight med bättre kvalité och sen brände jag den, det var ungefär vad jag gjorde, var in på bilddagboken fram och tillbaka också.
 
Dagen har annars spenderats med mamma, först tillbringade vi minst 6 timmar framför tv:n och mtvs Life of Ryan maraton! Sen har vi tittat på två filmer, Apocalypto och Employee of the month (som gick på tv). Vi lagade mat, ris och fläskfilégryta, mums mums, sen åt vi massa onyttigt framför tv:n också, såklart.

Jag har dock lyckats duscha och tvätta håret mitt på dagen någon gång,
Imorgon ska jag och mamma gå upp tidigt, eller ja, typ halv 9, då ska vi göra "helg frukost" och sen ska vi titta på Twilight, jag övertalade mamma att se den, dock behöver hon nog inte titta för jag har typ redan berättat massa grejs, ur tvåan också ;) haha, jag försöker ju bara göra så att hon blir insatt, nu lyckas hon nästan komma ihåg vad "Edward" och "Bella" heter egentligen, färgen och märket på Edwards bil har fastnat och hon har lyckats förstå att han glittrar i solljus inte glimmar, typ samma sak, men ändå. Och massa annat också ;)

Sen kommer pappa och Tomas hem från stugan mitt på dagen imorgon också, så då är det slut på ensam hemma med mamma :( Och sen börjar ju skolan på måndag igen (skriker inombords) och jag kommer antagligen inte ha någon telefon då heller så jag vet inte hur jag ska överleva utan musik hela dagarna!! Och jag har informerat mamma om att jag tänker komma försent till bilden på måndag (med avsikt)
Jag ska nämligen till skolbiblioteket när dom öppnar halv 9, jag är besatt och kommer att bryta ihop om någon hinner låna Ljudet av ditt hjärta före mej så jag ska vara där när dom öppnar!! Kalla mej gärna patetisk om du vill.

Skulle ha tvättat idag också men det glömde jag tydligen, så jag gör det imorgon, och varje gång jag kommer in på mitt rum bryter jag nästan ihop så jag städar nog det imorgon (det har jag sagt rätt länge nu)

Tänkte lägga in dagens låt, men det här inlägget blev rätt långt så jag lägger det i ett eget inlägg.

Aja, Godnatt då antar jag, om en stund

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback