Slut på ännu en bok

Nu har jag precis läst ut När jag hör din röst. Ettan - om jag kunde drömma - är enligt mej lite bättre, men båda är grymmt bra. Jag satt och läste och insåg sen att jag hade tre sidor kvar och då började jag läsa jätte sakta för att få läsa längre, och nu tänker jag snart gå och klä på mej och pallra mej till biblioteket för att kolla om dom har trean - ljudet av ditt hjärta - där, jag gissar på att dom inte har det och isåfall får jag väl stå ut tills på måndag för jag vet att dom har den på skolan ;)



Och den underbara River flows in you, får helt klart bli dagens låt!
Jag har just insett att jag älskar insturmentala piano melodier eller vad man ska kalla det ;) haha

nu ska jag gå på biblioteket, ha det så bra så skriver jag mer sen.

Kommentarer
Postat av: Malin.

Piano ja. Spana in Yann Tiersen och Michael Nyman.. Och Ólafur Arnalds med för den delen, där har vi lite ståk och grejs också dock, men förjävla bra för det.

2009-03-05 @ 17:40:00

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback