rastlös..igen

Jag gick aldrig till biblioteket, för jag kom på att man kan titta på internet vilka böcker dom har, visst dom har tredje twilight boken -ljudet av ditt hjärta- men den var utlånad, så jag antar att jag får överleva tills på måndag för den var fortfarande kvar på skolan, så efter att jag hade läst ut andra boken hade jag absolut ingenting att göra, eller jag hade saker som jag kunde göra, men inget som jag ville göra. Och om jag försöker komma på vad jag faktiskt gjorde så är det bara svart, så jag gissar på att jag sjöng lite (som vanligt) och tittade på tv.. typ.

Nu har jag sysselsatt mej i en timme med att titta på så ska det låta, det var faktiskt ovanligt bra, synd bara att dom jag hejjade på förlorade, dock måste jag säga. svt.play is your friend.

Nu tänkte jag lyssna lite mer på Michael Nyman, helt okej faktiskt Malin ;)

Sen blir det väl äta något och gå och lägga sej.

Godnatt.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback