Home sweet home

Nu är jag hemma igen, vädret i stugan har varit sådär men jag och Elin har haft kul ändå, det har vi alltid! <3
Vi har åkt skidor, och jag måste säga en sak: Jag är inte den skidåkaren jag en gång var.

Förra året tränade man slalom minst tre dagar i veckan och tävlade på helgerna, och nu när jag har slutat så har jag åkt skidor tre gånger i år (och då är dagarna i stugan inräknade) och jag kunde knappt röra mej igår, vadå träningsvärk! Jag fattar det inte, hur kan det bara försvinna, visst. muskler, kondition och sånt är färskvaror som man måste hålla igång för att ha kvar, men allvarligt,. det känns lite konstigt bara. Och jag är rädd att jag måste erkänna hur mycket jag har saknat det, slalombacken, vara ett med skidorna, fun park efter tävlingen, hotellen, allt folk, tävlingarna, vara i backen med Elin, jag har till och med saknat att gå upp tidigt för att dra iväg på besiktning, - The day you quit's the day you wish you had it back - dock ångrar jag inte att jag slutade, men jag säger bara att jag saknar det, någonstans långt där inne i bröstkorgen kommer det nog alltid att vara en del av mej.


När jag kom hem insåg jag att min nya bok har kommit (När jag hör din röst) och nu har jag läst oavbrutet sen klockan 12, (Y) Ja, nästan då, eftersom jag sitter här nu.

Och för alla som vill veta så är det helt meningslöst att skriva sms eller ringa till mej under den närmaste framtiden, min mobil har nämligen fått totalt fnatt. Hela displayen (stavning?) har gett upp, typ. (bilden)
Och det går inte att göra någonting alls, tänkte bara att ni ville veta det ;)




Nu ska jag gå och läsa mer, läsa hela kvällen, läsa hela natten, läsa hela torsdag,
läsa tills boken är slut ;)
haha,

Hoppas ni också har ett bra lov ? Dock har väl redan de flesta haft lov, men ändå.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback