Grupparbete-so

Yeah right!
Grupparbete var det ja, men ja, om man är två blir det ju ett grupparbete, jag tycker bara att det är lite dåligt att de andra två inte har gjort NÅGONTING!
Ikväll, när som helst, kommer Marren hit och då ska vi göra klart grupparbetet som vi skulle vara klara med igår, och som ska redovisas imorgon...

aja,
Idag har det inte hänt specielt mycket, jag gillar livräddning (vilket vi hade på gympan) och jag har också insett att jag gillar biologi, allmänt slappt och Karin är cool,!
Dock kommer jag nog ändra min åsikt om biologin när vi närmar oss, sex och samlevnad avsnittet..

Annars har det väl inte hänt något anmärkningsvärt på skolan,
vi hade sovmorgon, härligt härligt, matte -jag gjorde två tal - , biologi, lunch, gympa, svenska, spelning.
ja just det, spelning..
det glömde jag nästan. men bara nästan ;)

Det var roligt som vanligt, och idag är första gången som jag och Johanna satte våran stämma, alla akorden och vi lyckades stå upp ;) yeah!

Haha, det kanske låter enkelt men det var det inte.. xD

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback