Fångad av en bok

Ha, dagen blev precis som jag hade förutsett, jag skulle vakna tidigt, (halv 8) och sen skulle jag börja läsa och fastna, och så blev det, när mamma kom hem från jobbet halv ett låg jag fortfarande lika som när jag vaknade, och läste. och sen åt vi något, och tittade på skidskytte, Ole Einar Björndalen är helt klart bäst!
Sen läste jag ännu mer, och sen någon gång runt 4 så hade jag läst ut boken, och då åt vi middag och sen åkte jag och mamma till farfar och hjälpte honom med datorn, (Y)
Pappa är inte hemma så det var bara jag och mamma.

Jag kan bara säga att Ljudet av ditt hjärta så har gjort min helg!

Nu har jag inget mer att skriva,
Goodbye.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback