slapp + styrka + kondition = måndag

Idag var en riktigt slapp dag, vi gjorde nästan ingenting på bilden, städade ett skåp och sen fick vi sluta typ 40 minuter tidigare, då häckade vi i skolbiblioteket, sen hade vi biologi då skrev vi typ om preventinmedel, det var också slappt, sen hade vi so och då städade vi ur pärmarna och slutade 20 minuter tidigare (bra Yngve!) sen hade jag lunch i en timme och 20 minuter då drog jag till mamma och vi beställde mat från knuten (till mej) och från svegskrogen (till henne), sång, vi sjöng två låtar sen bar det av till engelskan som varade i 20 minuter då vi tittade på film och jag och Becca satt och sms:ade med varandra hela lektionen ;) Sen slutade vi en timme och 50 minuter tidigare än vanligt för att våran hemkunskapslärare har fått barn så han var inte där (Y)

Då drog jag, Becca, Marren och My till ica och köpte typ läsk och glass, sen bar det av till lillön, där mobbade jag och Marren (mest jag) sniglarna ;)  (se: http://rebeccaarehn.blogg.se/2009/june/090608.html )

Sen fick vi för oss att vi skulle skicka frågor till 118 100 den första blev bäst och jag höll på att kissa på mej när svaret kom en kvart senare (det skulle de kunna förbättra, för vi trodde att de hade dissat oss där ett tag)

Fråga:
Är My dum i huvudet?

Svar:
118 100 tror inte att My är dum i huvudet, hon tänker bara i andra banor än de i hennes omgivning. Ha en bra dag.

rotfl

sen blev det hem och tv och middag, sen var det bara att se glad ut och ta moppen till fotbollsträningen, och tro det eller ej så har vi styrka och kondition på måndagar nu mera, och jag visste om detta och gick ändå dit (applåder till mej) visst är det jobbigt men man är ju lagom stolt över sej själv när man kommer hem, dessutom ska det bli uttagningar till matcherna nu och då kanske man borde träna...

Nu ska jag gå och läsa sen ska jag sova.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Malin

De som svarar på frågorna till 118100 sitter i Östersund. Sofia jobbar där ibland.

2009-06-12 @ 04:01:41

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback