Sjuk.

Idag är jag hemma från skolan, jag vaknade imorse och skakade av att jag frös. Dessutom höll mitt huvud på att döda mej tror jag. Så då ringde mamma och sjukanmälde mej. Igår frös jag också, men idag är det värre.

Aja, har jag berättat att vi ska spela på Majas systers studentfest imorgon? Vi ska det i alla fall, och idag har vi sista repningen, så jag funderar på att försöka pallra mej dit halv 2, för det blir lite jobbigt om jag missar det, eftersom vi inte kan alla låtarna än.. : /

Vi får helt enkelt se hur jag mår.

Nu ska jag gå in i köket och koka en stor kopp oboy, sen hamnar jag nog framför min fina eld som JAG har gjort med täcket hårt virat runt kroppen och tittar på någon bra film, vad tror ni om Twilight?
Eller en riddares historia kanske? Vi får se.

Vi hörs

p.s dessutom regnar det ju idag, TRÖK väder d.s

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback