Robin hood

Hmm, undra om det kanske börjar bli dags att gå och lägga sej nu?
Men det är officiellt nu i alla fall, jag har inget liv ;)
Sitter fortfarande och tittar på Robin hood, och jag började klockan 10 imorse.. hmm.

Igår tittade jag på halva säsong ett, idag har jag tittat klart på säsong ett och nu har jag bara 4 avsnitt kvar på säsong 2, vet ni vad det betyder?
nu måste jag ladda ner säsong 3.. fast ajg måste sova nu, för annars har jag inget att titta på imorgon medans säsong 3 laddas ner ;) smart va ? Dock ska jag vara med Elin imorgon också. jag måste ju vara lite social, dessutom fyller Farfar år imorgon också (grattis)

Nej, nu har jag inte tid med det här längre.

Cee you.


p.s när jag skriver imorgon menar jag rent tekniskt sett idag, eftersom klockan är över 00.00 d.s

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback