Regn, städa, diska, mer regn

Idag regnar det, fortfarande, som ni kanske förstod pga rubriken. Så vad har jag gjort idag?
Jag vet faktiskt inte riktigt, sitter här och försöker komma på vad jag har gjort?

Jag har i alla fall städat mitt rum, det vore trevligt om någon sa att jag var duktig för jag vet inte hur länge jag har skjutit på det där nu..
Tog disken, före och efter maten. Det blev rätt mycket handdisk, men hey jag överlever ;)

Sen har jag legat på mitt rum och spelat mobilspel och lyssnat på Fall out boy på högsta volym med fönstret öppet (så att jag hörde regnet, det är mysigt men tråkigt)

Men jag menar, jag måste ju ha gjort något mer? Det tog ju typ en halvtimme att städa, en timme att diska totalt och jag kanske låg och spelade och lyssnade på musik i 2 timmar. Sen då liksom?? Jag måste ju ha varit vaken mer än 3 och en halv timme, eller? ^o)

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback