Regn, regn och mer regn

Idag var jag duktig och gick upp vid 10, och det första jag gjorde var att titta ut genom fönstret och sedan ångrade jag att jag valde just den här dagen för att gå upp tidigt.. Det regnar.

Det regnar fortfarande, spöregnar, och det har det gjort sen jag tittade ut genom fönstret. Kul liksom. -.-'

Men men, då tar jag tillfället i akt och fortsätter mitt Robin Hood maraton, dock blir det nog sista dagen idag. För jag har lyckats ladda ner sista avsnittet för typ 5 minuter sen, och det betyder att det inte finns något som hindrar mej från att se klart på säsong 3 (vilket är den sista säsongen). Jag har bara 3 avsnitt kvar, 132 minuter...

I can do it!

Coca cola, spöregn, 11 grader kallt ute och Robin Hood, en perfekt sommarlovs dag.. yeah, right.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback