Grattis farfar!

Idag fyller min farfar år, så grattis på födelsedagen farfar!

Annars har jag inte gjort mycket vettigt idag, gick upp, åt frukost, kollade klart på säsong 2 av Robin hood och nu har jag nyss tagit disken, nu väntar jag bara på Elin ;)

Men jag måste erkänna att jag börjar bli less på alla mina favorit tv-serier, inte less i största allmänhet utan less på att alla som jag gillar måste dö hela tiden.. eller hålla på att dö, men när de dör är det ju värre!

Jag blir så frustrerad, i sista avsnittet av säsong 2 så dog ju Marian, och sen "råkade" jag läsa lite vad som skulle hända i sista avsnittet av säsong 3, liksom kom igen! Vad har jag gjort mot världen!!! ?

och nu tänker ni, men det är ju bara en serie, som jag dessutom inte gillat speciellt länge, men bara så ni vet, Keith dog i One tree hill, och nu kan Peyton dö (hon kanske redan har gjort det, vad vet jag, jag har inte sett hela säsong 6) Dessutom så ska Chad Michael Murray (Lukas) och Hilarie Burton (Peyton) inte vara med i säsong 7, vilket lutar mot att hon kommer dö, SERIÖST!?

Och Andra Avenyn, då blev ju Angelica (stavning?) mördad, och David drog, 
  
  
 
Jag måste sluta titta på tv. -.-'


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback