extremt dålig idé

Hej hej, jag känner att jag inte är så bra på det här, att blogga alltså.

Mellan måndag och tisdag tältade jag, Anna, Elin och "Karin". Måste bara säga att det inte var en av våra bättre idé att dygna.
..

När jag kom hem vid typ ett (på dagen, tisdag) så tänkte jag:
- Ja, jag lägger mej och kollar på tv.

När jag sedan får tillbaka medvetandet är klockan 6 och någon säger att det är middag. Lyckat!


Drog till härdal och när jag kom hem hamnade jag vid tv:n igen, höll mej vaken den här gången, fastnade där och kollade på americas best dance crew.
Gick och la mej och somnade på en gång.

Sen sov jag i 12 och en halv timme, när jag säger att jag ska sova bort halva dagen menar jag det bokstavligt talat ;)
Alltså, visst jag brukar sova länge, men inte så länge...

Sen orkade jag knappt röra mej men jag lyckades ta mej upp ur sängen,

gick på polisstationen och hämtade mitt pass (ser puckad ut, men det gör man ju alltid)
gick på banken och pratade med dom, tydligen funkar inte mitt kort i Grekland, det var ju lite halv jobbigt kan man tycka.
Sen gick jag och mamma på apoteket och pratade med dom om läkarintyg för min allergi medicin när jag och Elin ska utomlands.

Nu har jag varit hemma ett tag och tittat på Americas best dance crew, och jag är helt totalt slutkörd, jag orkar inte ens läsa. och då är det illa.

Som sagt, det där med att inte sova kanske inte var en av våra bättre idéer, fast om man ska se det positivt, så kanske jag kan gå och lägga mej tidigt ikväll, och vips så har man vänt på dygnet ;) Smart Lina (Y)

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback