Stort tack Becca!

Yay, nu är min design klar, vad tycks ?
Jag tycker att det blev väldigt väldigt väldigt bra, synd bara att jag inte kan ta åt mej äran ;)
Tack Becca för att du orkade fixa det åt mej! <3333333333

Jag hinner/orkar inte skriva så himla mycket just nu, håller på att titta på Twilight, för typ åttonde gången,
Robert Pattinsson (Edward Cullen) är lika snygg varje gång, och man tappar fortfarande andan, och det är så sant det som står på affischerna, - Bli förälskad du med!
Det är ju nästan dregel varning på honom!!

Aja, nu skriver jag inget mer, men nu har jag iallafall skrivit ett inlägg ;)
haha,
God natt så småningom

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Så lite så ;)

2009-02-22 @ 01:04:48
URL: http://rebeccaarehn.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback